Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Mar 26, 2012

KAMPUS : PRESIDEN PMI UTM DIPUKUL??


Setelah pendedahan oleh bekas Presiden PMI UTM Skudai saudara KHAIRUL NIZAM BIN MD. HUSIN yang juga TIMBALAN PRESIDEN, MAJLIS PERWAKILAN MAHASISWA UTM 2010/201, Presiden PMI UTM mula PANAS HATI dan Telah TERPUKUL dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Khairul Nizam. Munzir Musa telah terpukul dek kata-kata di bawah ini, 

"Landasan perjuangan bersama PMI ialah perjuangan yang saya kira saya seolah dipergunakan"-Khairul Nizam 





Munzir Musa ni PANAS HATI hingga terpaksa keluarkan kenyataan di Facebook dan di tag setiap statusnya kepada Khairul Nizam.  selanjutnya klik PRO-M PENGGANAS!!

Pemikir Politik : Pembongkaran demi Pembongkaran dilakukan!! yang Pemikir dapat simpulkan adalah "A.B.A" ALLAH BERSAMA ASPIRASI!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails