Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Mar 20, 2012

KAMPUS : SMM SOKONG TARIK BIASISWA???


SHAH ALAM - Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) tidak menolak kemungkinan melancarkan protes besar-besaran terhadap Kerajaan Terengganu jika Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said enggan membatalkan keputusan menarik balik kemudahan pinjaman yang diberikan kepada enam pelajar di Mesir.



Pengerusinya, Ahmad Syukri Ab Razab berkata, sikap Kerajaan Negeri Terengganu bukan sahaja tertutup, bahkan turut bercanggah dengan slogan ‘merakyatkan pentadbiran’ yang dicanang sendiri oleh Ahmad.


"Menteri Besar Terengganu tidak sepatutnya mencampur aduk kepentingan politik sempit dalam menilai hak yang dimiliki mahasiswa. [SINI]

SMM INGIN MASUK CAMPUR PENTADBIRAN KERAJAAN NEGERI TERENGGANU UNTUK MENARIK SEMULA BIASISWA 6 MAHASISWA DI MESIR!!! SMM TERUS NAK JADI HERO MAHASISWA, SMM SENDIRI PERTUBUHAN HARAM!! LEPAS NI SMM NAK BUAT PROTES BESAR-BESARAN!! PROTES BESAR-BESARAN ATAU RUSUHAN BESAR-BESARAN??? 

INILAH SMM TIADA SIFAT DIPLOMASI SEPERTI AMAN KAMPUS!!! SMM HANYA TAU MEMBERONTAK SAHAJA!! KERAJAAN NEGERI TERENGGANU NAK TARIK BALIK BIASISWA YANG DIBERIKAN, SMM TANGGUNG LA PULAK 6 ORANG MAHASISWA MESIR TU, ATAUPUN MINTA PAS YANG TANGGUNG!! 

Pemikir Politik : AMAN KAMPUS MAMPUS BERDIPLOMASI, SMM MAMPU BERDEMONTRASI!! SMM ATAU PAS BOLEH TANGGUNG BIASISWA MAHASISWA DI MESIR TU!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails