Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Mar 19, 2012

ZURAIDA BAGI "GULA-GULA" GUNA DEWAN!!!


 

PEMIKIR DIMAKLUMKAN ZURAIDA MASIH MENGGUNAKAN DEWAN BALAI RAYA TETAPI BIL AIR TAK NAK BAYAR!!! SELANJUTNYA KLIK ZURAIDA HANYUT DALAM BANJIR!!

 

PENYERAHAN KEWANGAN PERIBADI ZURAIDA KEPADA MANGSA BANJIR SEBANYAK RM1000 SEORANG DI DEWAN BALAIRAYA KG. SRI TANJUNG!!! ZURAIDA BAGI GULA-GULA PRU-13!!! 

 


Majlis penyerahan bantuan mangsa banjir di Kg Melayu Ampang berlangsung di Dewan Orang Ramai Sri Tanjung yang mana bekalan air dipotong kerana tidak dibayar semenjak PKR memerintah!!! SELANJUTNYA KLIK ZURAIDA SAKIT TENAT!!




Pemikir Politik : BIL AIR SEBANYAK RM 3,008.08 TAK BAYAR TETAPI DEWAN BALAI RAYA SRI TANJUNG MASIH DIGUNAKAN!!! ZURAIDA BAGI GULA-GULA PRU-13!!! RAKYAT TOLAK ZURAIDA PRU-13!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails