Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Mar 26, 2012

SELANGOR : NOH OMAR TIDAK BERMORAL???

 

INILAH GAMBAR YANG CUBA DIFITNAH OLEH BLOGGER PEMBANGKANG. PEMBANGKANG DI SELANGOR SEMAKIN PANAS DENGAN PENDEDAHAN DEMI PENDEDAHAN YANG DI BUAT OLEH NOH OMAR SELAKU TIMBALAN PENGERUSI BN SELANGOR. 

Pembangkang cuba mengalihkan segala masalah dan penyelewengan PR di Selangor, dengan pembongkaran gambar ini pembangkang cuba mengunci mulut Noh Omar. Pembangkang sekali lagi tersilap dan sekali lagi fitnah pembangkang terhadap Noh Omar didedahkan. Gambar berdansa diatas adalah gambar Noh Omar bersama ISTERINYA dan bukan gambar skandal Noh Omar!! 

Noh Omar lebih suci daripada Pemimpin pembangkang kerana Noh Omar memeluk isterinya yang HALAL dan SAH. Tidak seperti ANWAR IBRAHIM, BADRUL AMIN. Anwar lebih rela memeluk China Doll daripada memeluk isterinya yang HALAL!!

 

 

ANWAR BERDANSA DENGAN WAN AZIZAH KE??


 

BADRUL AMIN DI TANGKAP KHALWAT DI HOTEL!!

 

NOH ATAU ANWAR LEBIH BERMORAL??

Inilah budaya Pembangkang, cuba memfitnah kerajaan sedia ada demi KUASA!! 



Pimpinan Kerajaan Selangor sanggup melakukan apa sahaja termasuklah menabur fitnah sebegini sedangkan maksiat yang bermaharajalela waktu mereka memerintah ketika ini gagal dibendung.Pertumbuhan segala pusat maksiat makin ketara di Negeri Selangor kalau mahu dibandingkan denagn pemerintah sebelum ini kerana barangkali pemimpin pembangkang menjadikan maksiat sebagai idola kepimpinan mereka.

Malah sehingga ke hari ini. Kita tidak pernah mendengar lagi pemimpin BN di Selangor ditangkap berkhalwat ataupun bersekududukan dengan isteri orang dan tindakan pembangkang ini membuka satu lembaran baru bagi membolehkan kita menelanjangi setiap inci maksiat yang mereka lakukan selama ini. - papagomo

Pemikir Politik : Pembangkang ingin membunuh karakter Noh Omar selepas banyak pembongkaran penyelewengan di Selangor!!  Selangor milik BN PRU-13!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails