Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Mar 10, 2012

KAMPUS : SMM adalah UMNO???


AHMAD SYUKRI ABD RAZAB ADALAH PEJUANG UMNO????

JIKA BENAR SMM DIWUJUDKAN KERANA UMNO TAKKANLAH MEREKA WUJUDKAN KEBENCIAN TERHADAP UMNO DAN KERAJAAN HARI INI??? (PR INGIN JATUHKAN KERAJAAN DENGAN MEMPERGUNAKAN MAHASISWA SEPERTI DI MESIR!!)


SYUKRI DIKATAKAN PEJUANG UMNO KERANA SAMAN KERAJAAN KEDAH DAN KUIN??? JIKA DILIHAT DAN DIKAJI JANGAN LUPA PUAK ANWARINAS INGIN MENJATUHKAN AZIZAN DENGAN MEMPERGUNAKAN SMM SEBAGAI ALAT UTAMA!! 


Petikan dari Malaysia Insider, Azizan menyebut, "Menyentuh soal prinsip Buku Jingga yang mahu memansuhkan AUKU, Azizan menegaskan “Buku Jingga bukan al-Quran” yang harus dipatuhi sepanjang masa. “Ada perkara boleh laksana dan ada perkara yang tidak boleh...kena lihat pada keadaan, katanya kepada The Malaysian Insider.

Pemikir Politik :  Pandai puak-puak ANWARINAS ingin kambing hitamkan SMM dengan mengatakan SMM adalah UMNO!!! Demi menjatuhkan UMNO dan BN mereka sanggup lakukan apa sahaja!!! JANGAN TERPEDAYA PERMAINAN PENIPU RAKYAT (PR)!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails