Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Mar 28, 2012

KAMPUS [VIDEO] : PENGGANAS MINTA TOLONG DI UPM!!!


Setelah pendedahan dibuat oleh Bekas Presiden PMI Khairul Nizam mengenai PRO-M [SINI], kini pusat Doktrin Pro-M juga telah didedahkan yang mempunyai campur tangan PAS, Video di atas adalah praktikal oleh Puak Pengganas di UPM yang sempat dirakamkan yang sebelum ini telah terjadinya UPM Black Day.



KHAIRUL NIZAM BEKAS PRESIDEN PMI

Inilah yang telah di Doktrin di Liqa supaya terus mengganas dan tunjukkan kononnya kebangkitan mahasiswa (minoriti) dalam membela Mahasiswa. Terbaru Pro-M telah menghantar Batu Nisan depan KPT, peristiwa tahun baru tahun ini Pro-M telah bermain dengan keranda di depan UPSI dan main pocong di depan Pejabat PAS di Kuala Lumpur kononnya sebagai simbolik kepada menentang penggantungan rakan mereka yang dijatuhkan hukuman di bawah AUKU di KUIN yang tidak diendahkan oleh Menteri Besar Kedah Ustaz Azizan. 


UPM BLACK DAY!!


RUSUHAN DI UPSI!!


HASIL RUSUHAN UPSI BLACK DAY!!


PRO-M MAIN POCONG!!


PRO-M SERAH BATU NISAN DEPAN KPT!!



Pemikir Politik : Inilah perangai PRO-M tidak akan lari dari KERANDA, POCONG dan BATU NISAN dan tidak TERLEPAS daripada KEGANASAN selepas di DOKTRIN sebagai PENGGANAS!!! A.B.A ALLAH BERSAMA ASPIRASI!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails