Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Mar 11, 2012

PR tawan JOHOR???

Negeri-negeri yang menjadi sasaran mereka ialah Johor, Melaka dan Negeri Sembilan. PR mahu menawan kubu-kubu kuat BN di selatan!!!


Lim Kit Siang Jadi Calon Parlimen PAGOH??? RAKYAT JOHOR AKAN MENERIMA CALON INI???

 

Antara yang telah di bawa ke selatan ialah Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub, yang selama ini diberikan kerusi selesa di Kubang Kerian. Mazlan Aliman baru-baru ini pula yakin bahawa PAS mampu menawan 17 kerusi di Johor.

 

Apa mereka fikir BN di Johor, Melaka dan Negeri Sembilan itu “tunggul kayu” atau “batang pisang” yang kaku dan beku? Tak tahu melawan atau mempertahankan negeri-negeri mereka apabila diserang agen Yahudi dan kafir harbi???!!!!

 

Dengan senario ‘strategi menyerang negeri-negeri selatan’ dan keadaan terkini di Kedah, Pulau Pinang, Perak dan Selangor, apakah yang kita boleh jangkakan pada PRU ke-13 nanti? Silap-silap, Kelantan pun melayang dari tangan PAS…! - MYKMU.NET

 

Pemikir Politik : PAS TAK SEDAR DIRI BETUL!! DI KEDAH AKAN BERKUBUR, DI PERAK DAH DITELANJANGKAN, DI KELANTAN DAH SEMAKIN TERHAKIS!! MASIH LAGI NAK MENAWAN KUBU KUAT BN DI SELATAN??? BN BANGKIT MENAWAN SELURUH NEGERI PRU-13!! NAIK AJIS SEMAKIN NAIK GILA!!




2 comments:

Anonymous said...

Jangan lah mimpi di siang hari wahai puak kafir harabi PKR..jgn nak berangan tawan Johor, orang Johor bukan bodoh...
Tapi aku ingat orang Johor dah tak hendak Ghani Othman jadi MB itu aku sokong!!!AGO should go..masuk ni 4 terms is much too much..AGO personally you are not a winnable candidate!!!

KELISA DURI said...

Waaaaa kuat betoi dia org punya perasan... nak buat kerajaan... Ada barani katu?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails