Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Mar 28, 2012

PTPTN : DEMI UNDI ANWAR SANGGUP MENIPU!!!

'
Anwar Ibrahim adalah insan ANUGERAH kata isterinya Azizah, bagi pemikir Anwar memang anugerah yang pandai BERJANJI dan MENIPU rakyat demi UNDI dan cita-citanya menjadi PERDANA MENTERI MALAYSIA!! Anwar sanggup membuat apa sahaja demi mencapai cita-citanya!! baru-baru ini Anwar cuba mendapat UNDI daripada mahasiswa bahawa PTPTN akan dibatalkan jika PR berjaya menawan Putrajaya yang dulunya Putrajaya ditentang hebat kerana dikatakan PEMBAZIRAN, kini Anwar TERGILA-GILAKAN PUTRAJAYA!!


“Insya Allah, sekiranya kita berjaya menawan Putrajaya, kita akan batalkan PTPTN, dan anak-anak miskin akan mendapat pendidikan percuma dari sekolah rendah sehingga universiti,” kata Anwar.


Anwar cukup pandai dalam mencari isu demi sokongan dan RETORIK dalam ucapannya sehingga RAKYAT boleh percaya apa diperkatakannya walaupun perkara itu mustahil dilakukan. MAHASISWA jangan TERPEDAYA janji KOSONG ANWAR!! RETORIK mainan ANWAR IBRAHIM!! YURAN UNIVERSITI KERAJAAN dah bayarkan lebih SEPARUH, ITUPUN PTPTN NAK DIHAPUSKAN????




Pemikir masih lagi teringat janji Anwar di Kampung Buah Pala, Kaum India disana ditipu oleh Anwar, kononnya 2 minggu selepas PR menang di Penang Ketua Menteri akan turun ke Kampung Buah Pala, yang turun hanya bala, Kampung Buah Pala dirobohkan oleh PR!!! Jom saksikan semula JANJI ANWAR!!



Pemikir Politik : JELAS DAN NYATA ANWAR HANYA PANDAI RETORIK DEMI UNDI!! MAHASISWA TIDAK MUDAH DITIPU OLEH ANWAR IBRAHIM!!! BN PEMBELA RAKYAT!!! ANWAR HANYA BERJANJI, BN YANG LAKSANAKANNYA!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails